Holidays.

Fuhhhh dah lama tak update blog. hihi busy lahh kita baru habis PMR. Lepas habis je PMR saya sekolah berape minggu lepastu cuti sekolah je saya terus pergi indon. Balik kampung. ngehngeh. Happy kot tak sabar seronok. Apalagi, mula2 tiba dekat Airport Pekan Baru, saya dan keluarga terus ah g makan en. Laparrrrrrrrr! Teringin juga nak rasa makanan indon. Makanan dekat sana not bad lah, sedap! mcm dekat Malaysia juga. Cuma kat sana byk yg pedas2. Banyak kot mknan dia sediakan. sampai tak tahu nak mkn mana dulu :3
Lepas makan, pegi lah rumah kak rini dekat dumai. kat sana tak ade buat ape pun. Duduk2 je rehatkan badan. kat sana cuma pusing2 g Ramayana, tengok PakNgah MakNgah, semua anak sedara ayah lah. Best jumpa diorang. Dah lama tak kepoh sama2 pergi main game sama2. Heeeeeeeee........ Lepastu kita jalan ah time dah sampai kampung :D
   
Penat jalan2 kot. Kat sana 2minggu je. Mula2 memang best tapi kan, best mcm mana pun kita mesti nak balik negara kita sendiri. Masa dah start masuk hari ke-8 hati saya meraung-raung. Nak Balik! Nak Balik! Mcm tak tahan dohhh kat sana. Dah lah jauh. Dpd muar g sana 8jam. Lama en? Hmmmmm Tapi best juga lah dapat rasa g indonesia. Lepas dah g Bukit Tinggi, saya balik Pekan Baru semula ah, dua hari duduk rumah kak anggun lepastu balik muar.
Masa sampai je dekat Muar, hati ni rasa berbunga-bunga, rasa mcm eeeeeee sampai juga aku dekat muar. Balik rumah terus ciom selimot, ciom handphone, ciom boboi semua ah yg berkaitan dengan apa yg ada dlm rumah. HAHAHAHA! Perasaan sekarang ni cuma satu je. TAKUT 19DISEMBER. Pehhhhhh kenapa awal sgt result keluar? Relax yas....... Harap-harap 8A Amin. 

THE END.