Benda Dah Jadi.


Eishhhhh, penat saya berangan kononnya dapat 8A. Kononnya....... Peh saya rasa nak menjerit, nak hentak2 meja, nak baling semua benda yg ada dekat depan mata masa tengah tunggu result. Mula2 taknak check pakai SMS tapi nak tau cepat. Mana tau 8A kan. Tapi apaaaaaaaaaaaaaaa? Hancur berkecai musnah harapan *pengsan* saya dengan eqa hantar sms sama-sama tau, tapi eqa dapat tahu dulu. Tiba2 talipon saya pula vibrate, macam nak tercabut nyawa. Berpeluh lagi fuhhhhhhh.

Kalau dah vibrate takkan taknak tengok kan, tertanya-tanya berapa A lah yg saya dapat. Open je text yg dapat tuh, dia tulisssssssssssssssssss...........

JF029K024
Yasrani Binti Sofyan
5A 2B 1 C

Pehhhhhhhhhhh. agak dah tak mungkin 8A. Ada C lagi. Geo ni mmg betul tau. KH & SEJ pun sama -.-Time nak PMR serious saya mcm tak ada bace buku sgt. petang tido malam tengok tv. Pagi esoknya lah baru kelam kabut nak bukak buku. Heish teruk perangai. Dah nangis2 dah tau, lepastu terus talipon ayah bgtau result saya. Nasib baik ayah tak marah. Lega sikit rasa. Tapi sedih still lagi 100% meresap dalam hati. Hmm tak apa lah, benda dah jadi, dah lepas dah pun. Nak ubah dah tak boleh. Rezeki masing2 apa yg kita dapat kan. k lerrrr nak mandi. Bye